Eerste Heilige Communie

5 maart 2024

We zouden het mooi vinden als er ook dit jaar weer een groepje kinderen met elkaar op weg gaat naar het Eerste Communiefeest.

Als voorbereiding op het feest zijn er een aantal bijeenkomsten na schooltijd. Deze bijeenkomsten zijn meestal op de maandagmiddag op de pastorie. Dan zijn we op een leuke manier bezig met de verhalen over Jezus. Er is natuurlijk een speurtocht door de kerk, we gaan ook creatief bezig. Bij de Eerste Communie denken we aan Jezus en aan alle goeds wat hij heeft gedaan en door het ontvangen van het heilig brood, de hostie horen we ook bij de vriendenkring rond Jezus.

Als uw kind mee wil doen en hij of zij is 7 jaar of ouder, bel of mail even.

Voor meer informatie en opgave:

Angelique Frankena-van Tetering

Pastor Lucas Foekema, 06 44290869